Posted on

Princip samosoudce v portugalské kinematografii současnosti

udat sám sebe a nastoupit výkon trestu

 

K čemu by bylo nějaký vysvětlování? Pravdu ctím, pokud není příliš nudná a svůj věk jsem zapomněl. // Druhdá jsem potkal Isidora, an vece: !"Tak jsem mluvil se svojí bejvalou milenkou a poradil jsem jí, ať se zbaví všech svejch přátel. To já teď radim každýmu. čas vod času se to hodí". // jo, taky mi přišlo, když jsem tuhle uklízel, že nejlepší je čas vod času zapálit všechny svoje věci a rozejít se se všema. většinou to nemusíme dělat, je tu očistná síla povodně nebo války.. ale což. // nakonec jsem si vlastně jenom přečetl pár starejch čísel z tohohle blogu a byl jsem nadšenej, tak jsem si řek, že v rámci RISE TO PROMINENCE je nutné pokračovat.

 

A vůbec.

About oldwaiders

Heimatdichter

One response to “Princip samosoudce v portugalské kinematografii současnosti

Leave a comment